“Slimme mensen leren van alles en iedereen, gemiddelde mensen leren van hun ervaringen en domme mensen hebben alle antwoorden al”.

Soctrates

Visie en missie


 



De deelnemer centraal
Zelf houd ik van persoonlijke en toegankelijke trainingen.  Mijn trainingen zijn altijd ontwikkeld op ervaringsgericht leren. Niemand zit te wachten op een saaie training die niet toepasbaar blijkt te zijn in de praktijk.  In tegendeel: de training moet resultaten opleveren voor de praktijk van alledag. Wie met plezier leert en succeservaringen krijgt, is beter toegerust voor de praktijk en maakt een groter verschil in het leven van de mensen die goede zorg nodig hebben.

 

Co-creatie: omdat samen een training ontwikkelen zorgt voor motivatie, invloed en autonomie.
In overleg met de opdrachtgever en liefst met een deelnemer staan gespreksonderdelen centraal zoals:

  • Is een training het juiste middel om resultaten te bereiken of is er iets anders nodig?
  • Waar kan ik voor deelnemers het verschil maken? Waar zit men op te wachten?
  • Hoe kan ik de leerstof zo aanbieden dat het gaat leven, uitvoerbaar wordt en praktisch toepasbaar is?
  • Wat is het kennisniveau over het onderwerp?
  • Wat zijn doelen en verwachtingen van deelnemers en opdrachtgever?
  • Wat moet er achteraf veranderd zijn op de werkvloer? Welke resultaten moeten op termijn zichtbaar zijn?

Garanties die ik geef aan de deelnemers:

  1. Ik wil jou en jouw werkzaamheden graag kennen. Je bent als deelnemer geen nummer maar een mens waarmee ik contact wil maken.
  2. In mijn trainingen zorg ik voor een veilig leerklimaat. Dat is de belangrijkste voorwaarde voor jouw leer/ontwikkel rendement.
  3. Geen saaie leertrajecten! De trainingen zijn altijd ruim gevuld met werkvormen die jou en je team aan het werk zetten met de leerstof.
  4. Je gaat altijd met meer vertrouwen en plezier weg dan dat je gekomen bent. En zo niet, dan hoor ik dat heel graag van je, zodat ook ik steeds verbeteren kan!

Leerstijl

Om tot goede resultaten van een training te komen maak ik gebruik van de ‘brain-leren’-leerstijl.
In deze leerstijl is het belangrijk om alle zintuigen in te zetten waardoor prikkels en nieuwe leerstof op verschillende manieren worden opgeslagen.
Leertrajecten zijn altijd onderbouwd door KITA-leerdoelen. Tevens is er aandacht voor de didactische onderbouwing van werkvormen. Het liefst in overleg met de opdrachtgever en deelnemers wordt een keuze gemaakt uit werkvormen die aansluiten bij de leervraag en de deelnemersgroep.
Mogelijke trainingen:
fysieke training op locatie
training on the job
blended leertraject

 BENIEUWD WAT IK VOOR JE KAN DOEN?


06-14062458


 IK BEN BEREIKBAAR VAN MAANDAG T/M VRIJDAG


 09.00 - 17.00 uur